Tercer any d’Hospitalitat: Memòria Anual 2018

L’any 2018 ha estat de nou un període de construcció i promoció d’una cultura de solidaritat i hospitalitat. Inspirats pels quatre verbs del Papa Francesc per a les persones migrants i refugiades –Acollir, promoure, protegir i integrar-, hem caminat per tercer any en la lluita per la justícia social, l’acollida i la inclusió d’aquestes persones, des de l’experiència de les obres jesuïtes als diferents àmbits d’actuació (cooperació, acollida, sensibilització i incidència).

Fer memòria del viscut i treballat és la millor manera de prendre forces per seguir defensant unes polítiques europees i nacionals que garanteixin i respectin els drets humans fonamentals; i per seguir generant una cultura de l’Hospitalitat en la nostra societat. Us presentem la Memòria Anual d’Hospitalitat 2018, un any en què hem acollit a més de 280 persones en més de 50 iniciatives; hem acompanyat a més de 3.300 persones en processos de integració social i hem celebrat més de 280 actes públics de sensibilització i incidència en més de 45 llocs del territori.

MEMÒRIA 2018 (catalá)

MEMÒRIA 2018 (castellá)